Despre autor

Cum să slăbească deltoidele

Singura modalitate de a pierde grăsime este de a avea un deficit caloric în zilele noastre. Aceasta înseamnă că trebuie să consumăm mai puține calorii decât cheltuim în ziua noastră. De exemplu, dacă corpul nostru are nevoie de de calorii pentru a-și menține greutatea, Va trebui să mâncăm în mod constant cu de calorii mai puține în timp.

Zilele umărului Video: full training for the shoulders of theIunie Deltoidele posterioare, sau deltele posterioare, sunt esențiale pentru umerii stabili și cum să slăbească deltoidele. Deltajele din spate de performanță vă împiedică să câștigați forța prin apăsarea de sus și prin apăsarea banchetei.

Ele joacă, de asemenea, un rol crucial în poziția dumneavoastră. Așezați într-o poziție înțepenită, cu umerii tăiați în față, prelungește și slăbește deltele din spate. Mușchii de umăr, cunoscuți sub numele de deltoizi, sunt alcătuiți din trei mușchi diferiți: deltoidul anterior din fațămijlocul și posterior spate. Acesta din urma este unul dintre cei mai trecuti si mai putin trecuti muschii din corp.

EXERCITAREA CU O TULPINĂ DELTOIDĂ - AB EXERCIȚII - 2021

Regele exercițiilor Deltoide din spate Cel mai comun exercițiu de delta spate pe care îl veți vedea este creșterea îndoită a deltoidelor spate. Sfat: Nu trebuie să faceți greutăți aici. Mențineți ușor greutatea în greutate și concentrați-vă asupra mușchilor pe care îi mișcați.

ceai de slabit tummytox pareri eca stack de ardere a grăsimilor

Dacă nu aveți acces la ganterele de lumină, o altă opțiune este mașina de zbor invers. În timpul fluturilor de mașină inversă, așezați-vă cu fața spre mașină, cu palmele orientate unul către altul, prindeți mâinile cu mâinile - păstrați o mișcare ușoară în coate - și extindeți mânerele până când brațele sunt paralele cu umerii.

Exerciții suplimentare Delt Spate Mașina cu cablu încrucișat este utilizată pentru ambele exerciții. Face trage Face trage sunt cel mai bun exercițiu pentru construirea delte mai puternice și mai mari spate.

Antrenamentul deltoid

Și un exercițiu excelent pentru îmbunătățirea stării de sănătate și a stării generale a umărului. Funcțiile noastre moderne necesită mulți dintre noi să stăm la birou toată ziua și care ne ține umerii în interior, creând acea postură "umăr rotunjit". Fata trage vă ajută să vă îmbunătățiți postura, iar când sunteți instruiți corect, ei vor adăuga o dimensiune mai mare la umeri și vă vor ajuta să creascăți puterea.

Strângeți frânghia dinspre partea inferioară cu un mâner neutru, în formă de ciocan. Mențineți un piept înalt - împingând umerii înapoi - și retrageți ușor lamele. Trageți coarda înapoi spre față, încercând să atingeți centrul din interiorul coardei în nas.

Deltoidul. Treatment / Self-treatment of pain

Luați o scurtă pauză la sfârșitul mișcării și simțiți stoarcerea în spatele dumneavoastră. Sfat: o modalitate de a provoca și de a vă izola mai mult spatele mai mult este de a efectua face trage de la o poziție înclinată. Zburați din spate Un alt exercițiu mare de umăr posterior este Fly Delt Fly. Această mașină se dublează, de asemenea, ca mașina de zbor în piept. Luați mânerul drept și roata dreaptă cu mâna stângă.

ajutați corpul subțire dieta rina tabel

Treceți cablurile în fața dvs. Mișcați brațele înapoi și în afară, menținând brațele drepte în timpul mișcării.

Un exercițiu simplu pentru corpul superior care vă va dezvolta deltoidul posterior Când vine vorba de antrenamentul umerilor, exercițiile de impins adesea domnesc suprem în antrenamentele noastre. Ganditi-va la exercitii traditionale cu greutatea corporala, cum ar fi flotari si dips, care sunt excelente pentru a dezvolta puterea muschilor din fata, fara indoiala. Dar când vine vorba de construirea unor umeri puternici, plăcuți din punct de vedere estetic, este important să nu renunțați la deltoizii din spate.

Strângeți lamelele umărului împreună. Întrerupeți o secundă, apoi reveniți încet la poziția de pornire.

obțineți brațe mari și pierdeți grăsimea burtă înainte și după pierderea în greutate hollywood fl

Formarea Deltoidelor din spate Nu aveți nevoie să faceți greutăți atunci când vă antrenați deltele din spate; o greutate moderată sau mai mică este tot ce aveți nevoie. Replica ideală pentru antrenamentele spate este între opt până la 20 repetări pe set.

Efectuați două până la patru seturi pe un exercițiu pentru o antrenament optimal pentru delta spate.

  • antrenează deltoidele - fitness -
  • Deltoidul posterior proiectează braţul înapoi.
  • Modalități de a pierde rapid grăsimea de burtă inferioară
  • 30 de zile fat burn befit
  • Modalități de a construi și a sculpta deltoidul posterior - Victor Diaconescu
  • Exerciții de umăr posterior - Exercițiu

Cele mai bune zile pentru a vă antrena deltele spate sunt pe piept sau în zilele din spate. Spatele dvs. Adăugarea unui set sau a două fluturași îndoiți în spate ori de câte ori vă antrenați mușchii spatelui vă va ajuta să vă îmbunătățiți rezistența și poziția spatelui. Zilele pieptului Punctele slabe din spate vă pot împiedica, de asemenea, progresul pe banc de presă.

Arsură de grăsimi deltoide

Pe măsură ce coborâți marmura în piept, deltoidele din spate susțin tăieturile și tricepsul. Dar ele ajuta, de asemenea, să vă ajute să împingeți bara de pe piept. Deci, dacă deltele tale spate sunt prea slabe, nu vei primi bara înapoi. Pentru ziua pieptului, alegeți o greutate moderată și începeți cu trei până la patru seturi de opt până la 10 repetări ale trageților din față.

Mai târziu, la sfârșitul antrenamentului, efectuați două până la trei seturi de repetări ale flyelor inversate de mașină, la o greutate mult mai ușoară.

Exerciții pentru a slăbi acasă

Zilele umărului Spatele dvs. Cum să slăbească deltoidele, dacă adăugați exerciții delta spate pe spate și în piept, nu este nevoie de seturi suplimentare în zilele când antrenați umerii. Categorii Populare.

moduri sănătoase de a pierde în greutate pentru luptători pierde greutatea cu slujba fizică