CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA TORACICĂ PENTRU BĂRBAȚI - SĂNĂTATE -

Dumbbell te face să pierzi în greutate

Puteți face acest exercițiu unic în comun într-o poziție așezată, așezată sau în picioare și folosind o barbell sau gantere. Ganterele vă permit să lucrați fiecare braț independent și să oferiți mai multe opțiuni de prindere, dar acestea sunt mai greu de controlat decât o barbotă.

Ghidul începătorului pentru pierderea în greutate cu formare de forță by Paul Rogers Share on Facebook Share on Twitter Dacă vă aflați într-o stare fizică rezonabilă și trebuie să pierdeți câteva kilograme, puteți să verificați programul de pierdere a grăsimilor de mare putere. Dar dacă începeți de la zero, cu o mulțime de greutate de pierdut și nu de multă experiență cu programe de exerciții, atunci acest program este pentru tine.

dumbbell te face să pierzi în greutate

Se bazează pe mers și greutăți, și include o sesiune săptămânală a ceea ce se numește "program de circuit". Pasii de bază în greutatea începătorului de formare Pierdere în Greutate Obțineți un permis de medic.

Ghidul începătorului pentru pierderea în greutate cu formare de forță

Totul este foarte bine pentru persoanele supraponderale să fie forțate de către formatori personali pe emisiunile de realitate, dar trebuie să fii sigur că nu ai niciun motiv medical de bază pentru a nu-și exercita în mod regulat, mai ales dacă ai fost sedentar de mulți ani.

Medicul dumneavoastră vă poate asigura de acest lucru. Mutați mai mult în timpul activității non-exercițiu. Studiile au arătat că persoanele supraponderale și obezi tind să se deplaseze mai puțin în timpul activităților de zi cu zi. Acest lucru poate fi rezultatul excesului de greutate sau poate fi o cauză a acesteia.

dumbbell te face să pierzi în greutate

În ambele cazuri, este probabil un cerc vicios. Miscarea suplimentara incidentala pe tot parcursul zilei este un factor cheie in stabilirea unei baze pentru pierderea in greutate.

Un set de exerciții cu gantere pentru bărbați acasă. Exerciții cu gantere la domiciliu

Mergeți, umblați, umblați. Puteți să amestecați acest lucru cu jogging lent, dacă vă simțiți în stare, dar cel puțin 40 de minute de mers pe jos, șase zile în fiecare săptămână ar trebui să fie obiectivul tău. Puteți face acest lucru pe o banda de alergat, pe un trotuar sau în parc. Efectuați trei sesiuni de greutăți pentru dumbbell.

  1. 8 exerciții cu gantere care sunt mai eficiente decât aparatele de greutate - Sănătate -
  2. Faceți: creșterea laterală a ganterelor Mașinile de greutate au fost odată la modă la sala de gimnastică și le puteți folosi în continuare când vă antrenați.
  3. Triceps Extensie: Barbell Vs. dumbbell - Exercițiu
  4. Adaptogeni pentru pierderea în greutate
  5. CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA DIN STOMAC FOLOSIND GANTERE - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -
  6. Piaţă marfuri sportive Oferă să aleagă dintr-un set dumbbell, a cărui greutate poate fi modificată prin îndepărtarea sau adăugarea la discul blestem.
  7. Care este mai eficient pentru pierderea de grăsime: cardio sau greutăți?
  8. Brânză de cca, brânză de soiuri solide.

Aveți acces ușor la echipamentele de antrenament de greutate la sala de sport, unde greutățile și mașinile libere sunt pregătite. Însă ridicarea cu gantere se poate face cu ușurință la sala de sport sau la domiciliu.

Încercați să aveți gantere amplasate convenabil în casă, astfel încât să puteți pompa câteva repetiții între alte activități sau chiar în timp ce vizionați programe TV, videoclipuri sau ascultând muzică.

dumbbell te face să pierzi în greutate

Verificați resursele începătorului dumbbell te face să pierzi în greutate a vă familiariza cu modul în care funcționează antrenamentele de greutate. Efectuați o sesiune de instruire pe circuit în fiecare săptămână.

dumbbell te face să pierzi în greutate

Programul meu de antrenament de circuit combină greutățile dumbbell cu mișcarea rapidă între fiecare exercițiu. Utilizați programul meu de circuit și modificați-l dacă aveți nevoie, prin încetinirea acestuia, astfel încât să puteți finaliza cel puțin trei circuite.

Acest lucru este conceput pentru a vă face munca oarecum greu, deci da-l cel mai bun împușcat. Vei respira mai greu și ar trebui să spargi o sudoare.

CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA DIN STOMAC FOLOSIND GANTERE - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Mâncați o dietă sănătoasă. Dieta ta trebuie să limiteze caloriile astfel încât să pierzi grăsimea, oferindu-ți substanțe nutritive esențiale și o cantitate suficientă de energie pentru a-ți alimenta programul de activitate. Iată baza unei alimentații sănătoase pentru acest program: Mâncați o dietă cu conținut scăzut de grăsimi, cu fibră înaltă, menținând la minimum cantitatea de grăsimi animale. Aruncați carbohidrați rafinați cum ar fi biscuiți, prăjituri, dulciuri, băuturi de zahăr și pâine albă.

Menținerea unei diete cu conținut scăzut de carbohidrați este în regulă, dar nu merge la fel de scăzut ca unele diete populare cu carbohidrați, cum ar fi Dieta South Beach sau Dieta Atkins. Asigurați-vă că grăsimile pe care le consumați sunt grăsimi bune.

dumbbell te face să pierzi în greutate

Includeți lactate cu conținut scăzut de grăsimi în loc de lapte integral, de iaurt, brânzeturi sau înlocuitori de soia. Alegeți paine și cerealele integrale și mâncați multe fructe, legume, fasole, nuci și semințe. Selectați carne slabă, cu conținut scăzut de grăsimi sau alternative vegetariene.

Un set de exerciții cu gantere pentru bărbați acasă. Exerciții cu gantere la domiciliu

Mănâncă rar produse alimentare rapide și alege opțiuni sănătoase atunci când sunt dumbbell te face să pierzi în greutate. Programul programului Iată un program săptămânal al programului. Plimbare pe 6 zile; ia o zi liberă. Utilizați gantere sau alte greutăți acasă sau la sala de sport.

Greutățile ajută la pierderea de grăsime

Zilele Mergeți timp de cel puțin 40 de minute într-un ritm puternic sau unul care vă face să respirați grea, dar nu vă face să vă respirați. Împărțiți sesiunea dacă vă convine, dar încercați să păstrați intensitatea.

Ziua 2 Alegeți 8 exerciții de dumbbell din programul dumbbell și faceți 3 seturi de 12 repetări de exerciții. Dacă faceți 8 20 lbs pierdere în greutate în 2 luni simultan este prea mult, rupeți-l în 4 exerciții pentru două sesiuni separate.

dumbbell te face să pierzi în greutate

Ziua 3.