Planul de pierdere în greutate pentru tipul corpului endomorf

Endomorf greu de pierdut în greutate.

Provocări comune de scădere în greutate principala » Gestionarea greutății » Planul de pierdere în greutate pentru tipul corpului endomorf Planul de pierdere în greutate pentru tipul corpului endomorf Oamenii vin în toate formele și dimensiunile diferite.

pierderea în greutate thibodaux greutatea pierde 10 kg în 3 luni

Unele sunt înalte sau scurte, unele sunt slabe sau rotunde și unele sunt undeva între ele. William H. Sheldon a spus că, deși toată lumea este diferită, există trei tipuri distincte de corpuri: ectomorf, mezomorf și endomorf.

Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf?

Ectomorfii sunt înalți și subțiri și tind să câștige greu, în timp ce mesomorfii sunt musculoși și atletici și nu au dificultăți în a-și pierde sau în greutate. Endomorfii tind să aibă mai multe grăsimi corporale și să câștige greutate cu ușurință. Ca endomorf, vă puteți lupta cu greutatea dvs. Consultați-vă medicul pentru a proiecta un plan de dietă care să se potrivească nevoilor dvs.

Completarea dietei cu mai multe alimente proaspete întregi este utilă în special celor care se luptă cu grăsime suplimentară în zona abdomenului.

Planuri de slabit in funcite de tipul de corp

Actrița târzie Marilyn Monroe și multe linemen fotbal sunt exemple ale acestui tip de corp rotativ. În timp ce tipul corpului endomorf tinde să aibă mai multe grăsimi corporale și are un timp mai greu de scădere a greutății decât celelalte două tipuri, endomorfii nu sunt neapărat supraponderali.

kinobody deficit agresiv de pierdere a grăsimilor pierde greutatea lentă a câștigului rapid

Scăderea corporală și pierderea în greutate Endomorfii au un procentaj mai mare de grăsime corporală decât ectomorfii sau mesomorfii, dar grăsimea poate fi găsită în orice parte a corpului, fie abdomen, fie șolduri. Acolo unde transportați grăsimile, afectează pierderea în greutate și sănătatea dumneavoastră. Grăsimea care vă înconjoară organele adânc în abdomen - și împinge stomacul dvs.

eco slim fabricante pierdere în greutate de 75 de kilograme

Grasimile viscerale sunt mai dăunătoare pentru sănătatea dumneavoastră decât grăsimile subcutanate și sunt legate de un risc crescut de boli de inimă și de diabet.

Acest tip de grăsime pare a fi mai activ din punct de vedere biologic decât grăsimile subcutanate și poate avea un impact asupra insulinei, nivelurilor lipidelor din sânge, hormonilor și funcției imune. Rezultatul este un risc crescut de boală. Cand vine vorba de a scadea greutatea, grasimile viscerale tinde sa fie mai usor de pierdut decat grasimile subcutanate, potrivit Harvard Health Publications.

pierderea în greutate dureroasă pierdere în greutate neexplicată din fier scăzut

Aceasta înseamnă că, dacă sunteți supraponderal, veți putea să vă îmbunătățiți sănătatea relativ repede cu pierderea în greutate, dar ar putea dura mai mult timp pentru a vă atinge corpul dorit. Creați un deficit caloric pentru a pierde în greutate Un kilogram de grăsime corporală conține aproximativ 3.

Pentru a pierde grăsimea suplimentară pe care o purtați, trebuie să creați un deficit caloric, astfel încât corpul dumneavoastră să ardă acea grăsime pentru energie.

Despre Endomorf

Puteți crea acest deficit caloric prin modificarea dietei dvs. Scăderea consumului caloric curent cu de calorii pe zi și pregătirea pentru a arde o cantitate suplimentară de de calorii pe zi endomorf greu de pierdut în greutate trebui să producă un kilogram de pierdere în greutate săptămânală Endomporphs nu ar trebui să urmeze diete foarte restrictive, potrivit University of Houston. Când nu mâncați suficiente calorii, în loc de a arde grăsimea, corpul dumneavoastră lucrează din greu pentru a economisi energie și pentru a menține grăsimea, iar endomorfii sunt în mod special predispuși să mențină această grăsime.

voi pierde în greutate pe corpul superior a pierdut speranța de a pierde în greutate

Spitalul general din județul Waldo vă sfătuiește să nu mâncați mai puțin de 1. Alegerea alimentelor pentru endomorfi Multe endomorfe iubesc hrana, notează Universitatea Rider. Când încercați să scăpați în greutate, doriți să vă umpleți alimentația cu alimente care mențin foamea, ceea ce poate ajuta la controlul poftelor pentru alimentele mai puțin sănătoase.

Opțiunile bune includ proteinele slabe cum ar fi pește, carne de pasăre, carne roșie slabă, ouă, alimente din soia și produse lactate cu conținut scăzut de grăsimi sau fără grăsimi, precum și alimente bogate în fibre, cum ar fi fructele, legumele, fasolea și cerealele integrale.

  1. Hacks pentru a pierde în greutate rapid
  2. Pierde în greutate ectomorf - Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf?
  3. Alimentatia unui ectomorf - surplus de calorii Cresterea in greutate pentru ectomorf Cum ar trebui sa arate alimentatia si antrenamentul unui ectomorf?
  4. Povestiri de pierdere în greutate berberine
  5. Pagina principala » Gestionarea greutății » Sfaturi de pierdere în greutate Endomorph Sfaturi de pierdere în greutate Endomorph Endomorfii au o formă naturală "rotundă" pe corpul lor, caracterizată prin tonusul muscular moale și nedefinit.

De asemenea, este important să includeți și puțină grăsime sănătoasă, cum ar fi uleiuri vegetale, nuci, semințe și avocado. Completarea dietei cu mai multe alimente proaspete întregi este utilă în special celor care se luptă cu o cantitate suplimentară de grăsimi din zona abdomenului, potrivit publicațiilor Harvard Health Publications.

Pentru a vă ajuta să pierdeți grăsimea, în special grăsimea abdominală, doriți să evitați alimentele foarte prelucrate, cum ar fi prăjituri, biscuiți, bomboane, sifon, fast-food, pâine albă și gustări, cum ar fi jetoane.

Planul de masă pentru pierderi de greutate Pentru a vă menține corpul energizat, doriți să mâncați mai des mese mai mici și să mâncați la fiecare cinci ore în timpul zilei. Începeți ziua cu un ou fiert și o brioșă de engleză cu grătar de grâu întregi, acoperită cu 1 linguriță de unt de arahide. Pentru masa dvs.

Scăderea corporală și pierderea în greutate

O masă de după-amiaza ar putea include 1 uncie de brânză elvețiană cu conținut scăzut de grăsimi pe o felie de pâine integrală de grâu cu un măr mic.

Pentru cină, luați în considerare 3 uncii de ton la grătar cu 1 cești de cartofi roșii prăjiți și 1 ceașcă de conopidă prăjită. Seara, gustați-vă cu 3 cești de popcorn cu aer, amestecați cu 20 de arahide. Acest plan de masă de probă are 1.

Exercitarea aerobă pentru endomorfii În plus față de a face modificări în dieta dvs. În timp ce exercițiile aerobice cu impact redus vă pot ajuta să vă transformați corpul, exercițiile intermitente de mare intensitate sau HIIE pot fi mai eficiente pentru a vă ajuta să ardeți atât grăsimile viscerale cât și cele subcutanate, potrivit unui studiu publicat în Jurnalul Obezității din HIIE implică exercitarea la o intensitate ridicată pentru o anumită perioadă de timp, urmată de o perioadă de intensitate scăzută sau odihnă.

De exemplu, puteți să sprintați cât de repede puteți pentru un minut, apoi să faceți jogging sau să mergeți timp de patru minute și repetați modelul de patru până la șase ori.

37 de ani pierdere în greutate femeie 30 de zile fat burn befit

Dacă nu sunteți destul de sus la HIIE, orice tip de mișcare ajută. Universitatea din Houston sugerează o plimbare sau endomorf greu de pierdut în greutate de 30 de minute cinci zile pe săptămână pentru a ajuta endomorfii să piardă în greutate.

Cel mai bun plan de slăbire pentru tipul meu de corp, tu.

În timp ce aerobica cu impact sportiv este eficientă pentru pierderea grăsimilor corporale, exercițiile aerobice cu impact redus, mai ales atunci când sunt combinate cu formarea de rezistență, sunt mai eficiente decât aerobicul cu endomorf greu de pierdut în greutate sporit, ajutând la construirea mai multor mușchi, potrivit unui studiu publicat în Medicină și fitness fizic.

Forța de formare pentru Endomorphs Pentru a vă îmbunătăți abilitățile de ardere a caloriilor corporale și corpul fizic general, doriți să includeți exerciții de antrenament puternic, deoarece arsurile arde mai mult decât grăsimile.

Endomorfe ar trebui să lucreze toate grupurile majore de mușchi - brațe, picioare, abs și înapoi - două-trei zile pe săptămână. Utilizați greutăți libere sau o bandă de rezistență pentru a adăuga mușchii în cadrul dvs.

Despre Endomorfe

Siturile, fluturașurile, trageriile, lunges și squats, de asemenea, conta. Pentru a obține cele mai multe beneficii pentru tipul corpului, alegeți o greutate care vă permite să faceți opt până la 12 repetări ale unui exercițiu.

Pagina principala Cel mai bun plan de slăbire pentru tipul meu de corp, tu. De exemplu, nu este neobișnuit să găsești un mezomorf pur care câștigă în greutate ca endomorf. Rezultatele utilizării sau efectelor acestui produs vor varia între diferiți utilizatori.

Odată ce ați putea completa 12 repetări, până greutatea să continue să câștige forță și să vadă rezultatele. Menținerea greutății oprite Ca endomorf, trebuie să lucrați mai mult la menținerea greutății după ce ați pierdut-o decât celelalte două tipuri de corp. Registrul național de control al greutății, care urmărește persoanele care și-au pierdut greutatea și le-a păstrat, notează că ratați cu greutate de succes tind să aibă trăsături similare.

Repetați tot ceea ce sa spus în mod regulat și respectând legile fizicii Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf? Cum de a determina tipul de corp? Studiu răspunsul organismului!

Cele mai multe dintre ele mănâncă micul dejun, se cântăresc cel puțin o dată pe săptămână, urmăresc mai puțin de două ore de televiziune pe zi și lucrează pentru o oră sau mai multe zile ale săptămânii.