Pierderea de grăsime somatotip

Endomorf macrocomenzi pierdere în greutate femeie

Cardio-ul LISS pentru endomorfi trebuie efectuat de 2 sau 3 ori pe săptămână. Antrenament de intensitate ridicată Cardio-ul de antrenament cu interval de intensitate ridicată HIIT este un tip de exercițiu mai extenuant care necesită alternarea unor perioade de activitate intensă, urmate de perioade mai puțin intensive. De exemplu, sprintarea într-un ritm rapid timp de de secunde urmată de mersul pe jos timp de 1 minut este un exemplu perfect de cardio HIIT.

TDEE și calcule macro pentru femeile însărcinate sau care alăptează

Această rutină de exerciții fizice necesită în mod evident mai multă rezistență, dar poate ajuta la accelerarea pierderii de grăsime, mai ales pe partea inferioară a corpului. Dacă sunteți scăzut, efectuarea acestui exercițiu de două ori pe săptămână vă poate ajuta chiar să obțineți picioare mai subțiri.

Cardio postit Cardio-ul post este un alt mod simplu de a promova arderea grăsimilor și de a pierde kilograme. Practic implică antrenamentul pe stomacul gol.

Dieta pentru un mezomorf. Video: Nutriția sportivă pentru mezomorf

Exercitarea într-o stare de repaus alimentar - atunci când corpul tău nu mai endomorf macrocomenzi pierdere în greutate femeie sau prelucrează mâncarea - poate aduce beneficii unei femele endomorfe.

Poate crește oxidarea grăsimilor și lipoliza în timp ce scade nivelul insulinei din sânge.

Articol Un meniu de probă de 7 zile pentru tipul de corp Mesomorph Mic dejun Parfait de iaurt grecesc făcut cu dovleac, scorțișoară, nuci și stafide GustareDouă ouă fierte și căpșuni Masa de pranz Salată mare cu legume tocate, bucăți de cartof dulce, avocado și vinaigrette. Înțeles: Deși nu vă puteți schimba structura osoasă sau cadrul, poate fi mai ușor să pierdeți grăsime și să vă construiți mușchiul. Un alt beneficiu este acela că cineva care este mai musculos și mai atletic ar putea să tolereze, în general, mai multe carbohidrați, crede Melina Jampolis, MD, internist și medic specialist specialist în nutriție din Valley Village, California.

Când corpul este în repaus, în special în timpul somnului, nivelul insulinei din sânge începe treptat să scadă. Aceasta înseamnă că organismul trece la grăsime ca sursă de energie în loc de carbohidrați, ducând în cele din urmă la pierderea în greutate.

Cel mai bun antrenament pentru endomorf feminin: antrenament cu greutăți Antrenamentul cu greutăți este principala bază pentru fiecare plan de antrenament pentru endomorf feminin.

endomorf macrocomenzi pierdere în greutate femeie

Deoarece obiectivul dvs. Aceasta înseamnă să împingi fiecare mușchi al corpului în afara zonei sale de confort și să îl supraîncărci pentru a forța creșterea.

Pentru endomorfii care doresc să-și folosească energia și timpul în cel mai bun mod posibil, exercițiile compuse pe tot corpul sunt calea de urmat. Exercițiile compuse se referă la mișcări multi-articulare care implică mai mulți mușchi sau grupuri de mușchi la un moment dat.

Un bun exemplu este un exercițiu de ghemuit.

endomorf macrocomenzi pierdere în greutate femeie

Squats angrenează mai mulți mușchi ai corpului inferior, cum ar fi ischișorii, partea inferioară a spatelui, fesierii și cvadricepsul.

Unele dintre cele mai frecvente tipuri de exerciții compuse includ lunges, apăsare pe piept, trageri, apăsare pe umeri, scufundări, rânduri, leagăne cu kettlebell și deadlifts. Exercițiile compuse pot avea mai multe avantaje, cum ar fi: Acestea vă ajută corpul să ardă mai multe calorii pe toată durata antrenamentului Simulează activități și endomorf macrocomenzi pierdere în greutate femeie din lumea reală Acestea vă pot ajuta să pierdeți în greutate, reducând în același timp riscul de rănire cauzat de sport Acestea pot îmbunătăți timpul de reacție, coordonarea și echilibrul general Acestea vă permit să obțineți un antrenament pe tot corpul într-un timp mai mic.

CUM SA CRESTI IN MASA MUSCULARA ? DE LA 48 LA 105 KG !! CUM SA FACI MUSCHI? CUM SA CRESTI IN FORTA?

Este important să recunoaștem că toate tipurile de antrenamente nu sunt create egale. Utilizarea mișcărilor compuse împotriva celor de izolare poate avea un impact semnificativ asupra câștigurilor și rezultatelor dvs.

Femelele Endomorph ar trebui să efectueze repetări mai mari cu greutăți mai ușoare pentru a crește arderea grăsimilor.

Ce este dieta mesomorfă? Listă de alimente, Meniu de probă, Beneficii, Mai mult

Efectuați între 3 și 5 seturi pe exercițiu, în funcție de forța corpului și de capacitatea de recuperare. Un antrenament tipic high-rep include de obicei 4 seturi pe exercițiu.

endomorf macrocomenzi pierdere în greutate femeie

Pentru a arde grăsimile din corp și pentru a obține mușchi slabi, includeți 3 până la 4 sesiuni de antrenament cu greutăți în programul săptămânal. Puteți vizita pagina noastră de resurse pentru exerciții pentru demonstrații despre cum să efectuați aceste exerciții.

Pierderea de grăsime somatotip

Vedeți mai jos cum să obțineți un pdf descărcat gratuit de antrenament endomorf. Acesta este un text! Optimizați antrenamentul Endomorph Endomorfii au de obicei o mare rezistență, o forță foarte mare și un potențial imens de a-și transforma corpurile. Optimizarea planului de antrenament endomorf feminin cu o selecție corectă a dietei poate funcționa ca o magie pentru dvs.

endomorf macrocomenzi pierdere în greutate femeie

Ca femelă endomorfă, este important să nu consumați prea multe sau prea puține calorii. Trebuie să aveți un deficit caloric ușor, dar nu uitați să nu exagerați, deoarece veți lucra în același timp.

3 chei pentru apelare în raioanele dvs. de Macronutrienți

Ce să mănânce? Sursele bune de grăsimi sănătoase includ semințe, nuci, ulei îndepărtați grăsimea de la omul piept măsline, avocado și somon. Ce să nu mănânci? Din păcate, carbohidrații nu sunt ideali pentru endomorfi. Tipul de corp nu este capabil să scape de o dietă bogată în carbohidrați fără să se îngrașe.

Dar acest lucru nu înseamnă că ar trebui să evitați complet consumul lor. Respectați o dietă săracă în carbohidrați și evitați alimentele procesate, cum ar fi pastele albe, orezul alb și pâinea albă. Unele surse bune de carbohidrați pentru a lipi includ ovăzul, orezul brun, cartoful alb și verdeața cu frunze. Ideal Substanțe nutritive macro Deoarece corpul tău tolerează proteinele și grăsimile mai bine decât carbohidrații, următoarea descompunere a nutrienților macro ar fi cea mai potrivită pentru tine.

3 planuri simple de antrenament pentru femeile cu Endomorph pentru pierderea de grăsime

Necesarul zilnic de fibre este de aproximativ 15g la de calorii. Deci, dacă mâncați de calorii pe zi, trebuie să mâncați minimum 22,5 grame de fibre. Fibrele sunt, de asemenea, esențiale pentru menținerea proceselor digestive și a greutății corporale. Includerea acestuia în dieta dvs. Endomorfii trebuie să se asigure că antrenamentele lor sunt adaptate la caracteristicile lor genetice. Dacă doriți să descărcați aceste planuri de antrenament într-un pdf frumos, vă rugăm să completați formularul de mai jos și vă vom oferi acces instantaneu.

endomorf macrocomenzi pierdere în greutate femeie