Mâncați mai mult decât credeți

Mănâncă bmr ul dvs pentru a pierde în greutate

  • 7 cele mai importante sfaturi de slabit de care trebuie sa tii cont | petreceri-loc-de-joaca.ro
  • Poți mânca terci pentru a pierde în greutate
  • Ce este BMR sau rata metabolică bazală?
  • Ce știi despre BMR?
  • Ce este BMR sau rata metabolică bazală?

Pagina principala » Stil de viata » Câte calorii ar trebui să mănânc pentru a slăbi? Câte calorii ar trebui să mănânc pentru a slăbi?

cercetarea arzătoarelor de grăsime nu pot să mi scot brațele

Oamenii adesea se confruntă cu miturile obișnuite ale dietei și fac greșeala mâncării puțini calorii pentru corpul lor, ceea ce poate duce la privațiune, încetinirea metabolismului și, în unele cazuri, binging nedorit.

Pentru a pierde în greutate în mod eficient, este important să mănânci într-o manieră cu deficit caloric, adecvat tipului tău de corp, nivelului de activitate și greutății tale.

Adevărul este că scăderea pe timp indelungat a greutății are loc prin modificarea sănătoasă a dietei dvs. Cum să pierzi în greutate: Afla de cate calorii are nevoie corpul tau. Urmați un plan de nutriție echilibrat cu obiceiuri alimentare sanatoase și urmăriți aportul de calorii. Faceti exercitii cel puțin 60 de minute, zile pe săptămână, cu puțină pregătire de forță. Efectuați antrenamentele cu interval de intensitate ridicată de ardere a grăsimilor zile pe săptămână.

Pentru a face acest lucru, trebuie să determinați aportul caloric ideal, folosind aceleași metode nepricepute pe care nutriționiștii le folosesc pentru a-și ajuta clienții. Cum să determinați aportul caloric necesar Cele mai importante trei componente pentru determinarea aportului caloric necesar includ: Rata ta metabolică bazală BMR Nivelul dvs. Pentru a vă da seama de câte calorii aveți nevoie pentru a pierde în greutate, mai întâi veți descoperi rata metabolică bazală sau BMR.

După ce îți dai seama de BMR, vei folosi acest număr pentru a-ți da seama de nevoile tale calorii adecvate.

Să începem cu elementele de bază ale numărării caloriilor.

Pentru a-ți da seama de BMR, poți folosi una din aceste două formule științifice: 1. Formula Katch-McArdle Pentru a utiliza această formulă, trebuie ce poate bea u pentru a arde grăsime vă cunoașteți mai întâi procentul de grăsime din corp.

Cea mai precisă modalitate de a determina procentul de grăsime corporală este prin obținerea unei scanări DEXA la spitalul local. De asemenea, puteți obține o estimare acasă folosind etrierile Accu-Measure.

Despre nutritie O persoana cu o greutate sanatoasa este o persoana sanatoasa. Iar atingerea si mentinerea unei greutati sanatoase depinde in mare masura de alimentele pe care le consumi si de cat de mult mananci.

Aceasta este o formulă în doi pași. Mary, o femeie adultă relativ sănătoasă, vrea să-și cunoască BMR. Greutatea ei este de de kilograme sau 63,6 kilograme.

Pinterest Noile tendințe nutriționale sunt rareori inovatoare. Cele mai recente tendințe apar în mod diferit în funcție de regulile, produsele alimentare interzise sau sumele zilnice consumate. Cu toate acestea, majoritatea dietelor folosesc aproximativ același mecanism: reducerea caloriilor. Oamenii pierd adesea greutate prin ceto pentru că mănâncă mai puțin alimente totale. Același lucru se aplică și dietelor cu conținut scăzut de grăsimi.

În primul rând, trebuie să-și dea seama de masa ei corporală slabă. Mary's LBM este Formula Jeor Formula Katch-McArdle este o formulă bună dacă îți cunoști procentul de grăsime din corp, dar ce se întâmplă dacă nu stiu? Alternativ, puteți utiliza Mănâncă bmr ul dvs pentru a pierde în greutate.

4 secrete pentru pierderea in greutate

Formula Jeor pentru a-ți da seama de BMR. Dacă nu știți cum să vă convertiți înălțimea sau greutatea în kilograme sau centimetri, utilizați un instrument de conversie online. Apoi, introduceți vârsta și rezolvați-vă. De exemplu, să luăm Lori, o tânără de 22 de ani, care are 68 de înălțime ,72 cm și cântărește de kilograme 68,18 kilograme.

Deoarece este femeie, vom folosi formula feminină pentru această ecuație.

Fresh articles

După ce calculați BMR, calculați-vă factorul de activitate. Pasul 2: Determină factorul de activitate Din păcate, oamenii fac greșeala de a alimenta sub BMR, considerând că este cantitatea de calorii de care au nevoie zilnic.

Acest lucru este pur și simplu incorect - BMR-ul dvs. Nu ești comatoasă, așa că vei folosi un factor de activitate pentru a-ți da seama de câte calorii ai cu adevărat nevoie de zi cu zi. Deci care este un factor de activitate? Este un multiplicator care determină cât de mult crește nevoile dvs.

arzător subcutanat de grăsime hoe moet ik eco slim gebruken

De exemplu, Jill culturistul lucrează cinci ore pe zi, astfel încât nevoile sale de calorii sunt mai mari decât recepționista Jane, care este staționară în cea mai mare parte a zilei. Cu cât ești mai activ, cu atât ai mai multe calorii. Iată factorii de activitate: 1. Lucrează toată ziua o muncă lentă la birou și nu exercită. Aceasta o califică drept sedentară, așa că haideți să înmulțim 2. Pur și simplu înmulțiți BMR cu factorul de activitate care se potrivește îndeaproape cu stilul dvs.

Meniu cont utilizator

Acest lucru vă va asigura că pierdeți în greutate în siguranță și constant. De exemplu, să luăm Joanne în exemplul precedent, al cărui aport de întreținere a fost estimat la 2.

trebuie să pierd glume de greutate pierdere în greutate care alăptează 9 luni

Prin urmare, un deficit caloric sigur pentru ea este cuprins între 1. Cuvânt final Cel mult, vizați o pierdere de unu la două kilograme pe săptămână, ceea ce vă asigură că veți pierde în greutate la o greutate sigură și menținută. În loc să utilizați orice număr arbitrar, de regulă, pentru a pierde în greutate, cum ar fi 1.

grăsime arzător cape oraș grădina de pierdere în greutate de viață recenzii

Acest lucru vă asigură să rămâneți sănătos în timp ce pierdeți în greutate. Cum determinați de obicei numărul de calorii pentru a mânca pentru a pierde în greutate?

  • Ce este dieta CICO? Cum să numărați calorii pentru pierderea în greutate
  • Pierderi sănătoase de pierdere în greutate
  • Mananca mai putin, exerciti mai mult si vegheaza ca kilogramele se topesc.
  • Ce este BMR sau rata metabolică bazală?
  • Cum se calculează BMR: Calorii minime necesare organismului