Introducere

Pierderea în greutate și pierderea cu bpoc

BPOC: Nutriție și sănătatea ta

S-ar putea să te simți obosită sau să nu iei respirația atunci când gătești. Acest lucru vă poate descuraja să faceți gustări și mese.

pierderea în greutate subțire cum să pierdeți în greutate în timp ce hula hooping

BPOC poate contribui, de asemenea, la problemele de sănătate mintală, care la rândul lor pot afecta pofta de mâncare și obiceiurile alimentare. Când faceți față efectelor BPOC, nu este neobișnuit să experimentați depresia sau anxietatea.

Astfel de provocări de sănătate mintală afectează toată lumea în mod diferit. Unii oameni mănâncă mai mult și câștigă în greutate, în timp ce alții mănâncă mai puțin și pierd în greutate.

pt slabit ceai de patrunjel burta grăsime arde înfășurată

Chiar dacă ai pierderea în greutate și pierderea cu bpoc de mâncare bună, corpul tău arde mai multe calorii în timp ce respiră cu plămânii deteriorați decât ar face cu plămânii sănătoși.

Potrivit Fundației BPOC, persoanele cu această afecțiune au nevoie de până la de calorii în plus pe zi.

BPOC: Cum să evitați pierderea în greutate

Nevoile mari de calorii și neputând să le satisfacem pot duce la pierderea în greutate neintenționată. Complicații de a fi subponderal A fi subponderal este adesea asociat cu o alimentație slabă.

BPOC și pierderea în greutate Tema discuției A fi supraponderal accentuează dificultățile de respirație și promovează alte patologii. Ai început o dietă? Nu ezitați să împărtășiți sfaturile și opiniile dvs.

La persoanele cu BPOC, efectele unei alimentații precare pot fi deosebit de grave. Nefiind suficient nutrienți îți slăbește sistemul imunitar și îți crește riscul de infecții. Acesta este motivul pentru care multe persoane cu BPOC sunt spitalizate cu infecții toracice.

teddi jo mellencamp pierdere în greutate câte locuri de ședere pentru a pierde în greutate

Să fii subponderal și subnutrit te poate face să te simți extrem de obosit. Oboseala cronică face dificilă îndeplinirea sarcinilor de zi cu zi. Simplificați gustările și mesele Găsirea modalităților de a pregăti gustările și mesele mai ușor vă poate ajuta, de asemenea, să vă satisfaceți nevoile nutriționale.

De exemplu, puteți reduce o parte din munca fizică pe care o gătiți implică cumpărând: produse precut alte produse ambalate Tăiați din nou sodiu Când cumpărați produse alimentare preparate sau ambalate, căutați opțiuni cu conținut redus de sodiu.

BPOC și pierderea în greutate

Mâncarea prea mare de sodiu determină corpul să rețină apa, ceea ce pune mai multă presiune asupra plămânilor. Acordă atenție sănătății tale mintale Dacă observați că ați pierdut în greutate în același timp în care ați avut sentimente de depresie, anxietate sau stres, luați în considerare să întrebați medicul dumneavoastră despre modalități de a vă îmbunătăți sănătatea mentală.

Antidepresivele și alte tratamente vă pot ajuta să vă gestionați greutatea în timp ce vă îmbunătățiți starea de spirit și perspectivele asupra vieții. Pentru mai multe sfaturi și asistență, medicul dumneavoastră vă poate consulta la un dietetician înregistrat sau la un alt specialist.

pearl millet în pierderea în greutate pierzi greutatea gravidă

Un dietetician înregistrat vă poate ajuta să dezvoltați modalități de a vă regla dieta în timp ce faceți față BPOC. A lua cu livrare Nu există nicio leac pentru BPOC, dar luarea de măsuri pentru tratarea și gestionarea afecțiunii vă poate ajuta să vă îmbunătățiți sănătatea și calitatea vieții. Menținerea unei greutăți sănătoase și consumul de alimente bogate în nutrienți sunt esențiale pentru satisfacerea nevoilor de sănătate ale organismului dvs.

slimmarea sutienului de sân să pierdem greutatea împreună

De asemenea, este util să evitați alimentele care vă declanșează sau înrăutățesc simptomele. Pentru a-ți îndeplini obiectivele de gestionare a greutății și nutriție, încearcă să faci câteva mici modificări în dieta și obiceiurile alimentare. Pentru mai multe sfaturi, luați în considerare să faceți o programare cu un dietetician înregistrat.

Recomandate Pe Portalul

Biscuiti cu unt de arahide. Bageluri cu unt de arahide sau brânză întinsă. Cereale cu un amestec de smântână și lapte. Popcorn cu margarină și parmezan. Băuturi bogate în calorii, cum ar fi laptele integral, shake-urile și suplimentele nutriționale, cum ar fi shake-urile nutritive.