Cum poți scăpa de grăsimea de pe coapse în doar 13 minute pe zi

Puteți pierde rapid grăsimea coapsei

Sexul, mai mult la femeie decât la bărbat Prin urmare, iată cele mai bune 7 exerciții despre cum să reduceți grăsimea puteți pierde rapid grăsimea coapsei.

puteți pierde rapid grăsimea coapsei

Puteți începe de la exercițiul numărul 1 în prima zi până la exercițiul numărul 7 până ajungeți în ziua a 7-a. Înainte Lunges la coapsă subțire Cel mai bun exercițiu pentru a pierde grăsimea coapsei superioare lângă genuflexiuni, începeți prin a vă ridica cu picioarele împreună.

Mutați un picior afară până când coapsa este paralelă cu solul, apoi trageți-o înapoi.

Cele mai bune exerciții pentru a pierde rapid grăsimea coapsei superioare în 7 zile

Puteți folosi gantere cu acest exercițiu pentru un efect mai mare. Puteți face 2 până la 3 seturi de 7 până la 12 repetări. Cercuri de picioare Cum să reduceți grăsimea coapsei cu cercuri de picioare Exercițiu Stând întins pe spate și ridicând un picior până când este deasupra ta, îndreptat spre tavan.

puteți pierde rapid grăsimea coapsei

Rotiți piciorul într-un cerc mic de cinci ori în sensul acelor de ceasornic, Apoi comutați și rotiți-l de cinci ori în sens invers acelor de ceasornic. Repetați de 4 ori cu fiecare picior pentru a scăpa de grăsimea interioară a coapsei.

Cum sa pierzi grasimea coapsei fara a obtine muschi ceai matcha pentru slabit

Posturi pentru planul de slăbire 3. Ridicarea pentru golul coapsei Ridicarea greutăților este o modalitate excelentă de a ajuta la arderea grăsimii din corp.

puteți pierde rapid grăsimea coapsei

Ridicarea corectă a țesutului musculaturii abdominale care la rândul său arde grăsimile mai repede. Fa asta: Începeți cu greutăți mici, țineți spatele drept și ridicați-vă de la podea în poziție în picioare. Puteți face acest exercițiu de trei ori pe săptămână, astfel încât mușchii să poată crește corespunzător. Astăzi faceți 10 repetări.

Interioare cele coapsei

Exercițiu de pliuri pentru grăsimea coapsei superioare Acesta este un exercițiu pe care îl fac Ballerinas și funcționează destul de bine pentru modelându-vă și tonificându-vă coapsele. Aceasta este practic ghemuit cu degetele de la picioare îndreptate spre exterior la un unghi de 45 de grade.

Vă acționează grăsimea interioară a coapselor și vă ajută să ardeți grăsimea. Puteți face 3 până la 4 puteți pierde rapid grăsimea coapsei de 8 până la 12 repetări. Exerciții Squats pentru picioare slabe Acest lucru se datorează faptului că genuflexiunile lucrează cei mai mari mușchi din corp, care la rândul lor încep să ardă grăsimea într-un ritm mai rapid. Puteți începe cu genuflexiuni simple, dar asigurați-vă că coapsele nu coborâți sub a deveni paralele cu podeaua sau riscați să vă deteriorați genunchii.

Faceți 12 repetări.

Pierderea în greutate pe coapsă: cele mai bune sfaturi și exerciții

Exercițiu pas cu pas pentru a reduce grăsimea coapsei Pașii de urcare sunt unul dintre cele mai bune exerciții pentru a pierde grăsimea coapsei superioare, care protejează și genunchii. Puteți utiliza o mașină cu trepte sau mașină de scări și puteți obține rezultate excelente într-un timp scurt. Veți dori să îl utilizați de trei până la cinci ori pe săptămână pentru rezultate maxime. De asemenea, asigurați-vă că vă amestecați pasul cu alte exerciții pentru a menține mușchii în formă.

Puteți face 10 repetări. Citiți în continuare: 7. Mers sau Jogging pe picioare subțiri Cel mai bun exercițiu cardio pentru a pierde grăsimea coapsei superioare este o plimbare rapidă sau un jogging bun care va crește ritmul cardiac, făcând sistemul corpului să stimuleze energia pentru a reduce grăsimea coapselor.

Pentru începători, începeți cu o plimbare și creșteți încet ritmul până când vă simțiți confortabil alergând.

Mănâncă mai puțin pentru a pierde în greutate

Amintiți-vă, puteți rămâne întotdeauna cu mersul pe jos dacă doriți, dar faceți acest lucru între 30 și 45 de minute în fiecare zi pentru un beneficiu maxim. Rețineți că modul de a pierde grăsimea coapselor superioare este într-adevăr dieta dvs. Combinația dintre exerciții fizice și dietă reprezintă cele mai multe strategii de efect în pierderea în greutate, comparativ cu o singură singură, conform cercetărilor recente efectuate la Fred Hutchinson Cancer Research Center 1 Creșteți proteinele și carbohidrații cu conținut scăzut de carbohidrați reduc grăsimile, în special nivelul zahărului, iar corpul dumneavoastră va începe să ardă mai multe grăsimi.

Coapsele exterioare mai subțiri în 14 zile (pierdeți grăsimea coapsei) - 10 min antrenament acasă

Cum să pierzi grăsimea coapsei superioare prin yoga De asemenea, vă puteți adăuga yoga la Cele mai bune exerciții de 7 zile pentru a pierde grăsimea coapsei superioare. Una dintre cele mai bune poziții de yoga pentru grăsimea interioară a coapsei superioare este Malasana.

Beneficiile exercitării pentru sănătate

Yoga Pose pentru a reduce grăsimea interioară a coapsei superioare Malasana Malasana Yoga reprezintă pentru a reduce grăsimea interioară a coapsei Malasana este o bună poziție de yoga ghemuit. Acest lucru va funcționa pentru a vă tonifica picioarele, vagabondele și coapsa.

De asemenea, vă va întări coapsele interioare și arde niște grăsimi încăpățânate. Te vei simți incomod inițial, totuși, pe măsură ce te relaxezi în poziție, vei savura acea întindere profundă a coapselor interioare și vei simți că grăsimea se slăbește.

Cercetarea confirmă pierderea de grăsime vizată este imposibilă

Să știm cele mai bune exerciții pentru a pierde grăsimea coapsei superioare sau care dintre exercițiile de grăsime a coapsei doriți să începeți mai întâi? Spuneți-ne căsuța de comentarii din căsuța de e-mail de mai jos. Și nu uitați să distribuiți această postare și să vă abonați la newsletter-ul nostru.

puteți pierde rapid grăsimea coapsei