Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Sprinturi bune pentru arderea grăsimilor, Cele mai bune exercitii cardio ca sa arzi grasimea

HIIT sau High-Intensity Interval Training este o formă de cardio efectuată la intensitate mare pentru o durată scurtă, cu o fază de repaus la fel de distanțată. Antrenamentele HIIT pentru arderea grăsimilor sunt o modalitate excelentă de a arde cantitatea maximă de grăsime într-o perioadă scurtă de timp.

sprinturi bune pentru arderea grăsimilor

Adică, sprinturi bune pentru arderea grăsimilor HIIT, mușchii sunt lipsiți de oxigen în timpul exploziilor mici ale antrenamentului intens. Acest lucru, la rândul său, ajută corpul să ardă grăsimea chiar și la de ore după ce ați părăsit sala de sport! Iată 15 exerciții HIIT care vor arde mai multe calorii în 4 minute decât ar face 60 de minute de cardio. Sa incepem.

CAUTA ARTICOL

Iată un exemplu de rutină de reducerea reducerelor sănătate. Rutină de încălzire Înclinarea capului - 1 set de 10 repetări Rotații ale gâtului - 1 set de 10 repetări Rotații ale umărului - 1 set de 10 repetări Cercuri de braț - 1 set de 10 repetări Rotații ale încheieturii mâinii - 1 set de 10 repetări Rotații talie - 1 set de 10 repetări Rotația gleznei - 1 set de 10 repetări Degete de la picioare - 1 set de 10 repetări Lansare laterală - 1 set de 10 repetări Spot jogging - 3 minute Crunch lateral în picioare - 1 set de 10 repetări Acum că ți-ai semnalat corpul să fie pregătit pentru un antrenament acerb, poți începe exercițiile HIIT.

Am proiectat un antrenament HIIT pentru tot corpul pentru planul de pierdere a grăsimii pe care îl puteți folosi. Sprinturi bune pentru arderea grăsimilor de 3 sesiuni, constând din 3 runde de HIIT timp de 30 de minute, care vă vor arde grăsimile ca niciun alt exercițiu. Să începem cu sesiunea 1. Sesiunea 1 HIIT Runda 1 Toate exercițiile HIIT pe care le faceți în sesiunea 1 ar trebui făcute de 3 ori în această ordine - 1 set de 10 repetări, 1 set de 15 repetări, 1 set de 20 de repetări.

De asemenea, finalizați toate exercițiile înainte de a le repeta pentru a doua și a treia oară cu un număr mai mare de repetări. Nu vă odihniți între exerciții. Burpees Burpeele angajează toți mușchii din corpul tău. Ţintă: Vițeii, cvadrișorii, ischișorii, miezul, pieptul, umerii, tricepsul, bicepsul, fesierii și latul. Iată cum să faci un burpee. Pași Să presupunem o poziție parțială în gheață. Asigurați-vă că păstrați coloana vertebrală neutră, greutatea pe tocuri, umerii ciupiți pe spate, fesele împinse și brațele în față.

Împingeți ghemuirea și atingeți podeaua cu ambele palme.

APLICAȚIA WORLD CLASS

Sprijiniți corpul inferior extinzând picioarele în spate. Păstrați degetele de la picioare flexate pe podea. Faceți o împingere. Flectați coatele și atingeți podeaua cu pieptul și apoi reveniți la o poziție de împingere ghemuit.

Exerciţii de antrenament Sprint pentru creştere de masa şi ars grasimi

Faceți o săritură de broască aducând ambele picioare lângă palmele dvs. Durată: minute 2. Genunchi înalți Shutterstock Obiectivul principal al acestui exercițiu este de a vă pune genunchii cât mai sus. Acest HIIT va arde cu siguranță o mulțime de calorii.

  1. Pierde câștigul de grăsime abs
  2. Cele mai bune exercitii cardio pentru arderea grasimii | Hunk body
  3. И если нам с тобой придется расстаться, по-моему, ей лучше быть со .
  4. Exerciţii de antrenament Sprint pentru creştere de masa şi ars grasimi - MYPROTEIN™

Țintă: abdominale inferioare, quads, hamstrings, flexori ai șoldului, glute și viței. Iată cum să faci genunchii înalți. Pași Stai drept. Păstrați picioarele la lățimea umerilor și priviți drept înainte. Săriți, aduceți genunchiul drept în sus și așezați piciorul drept înapoi pe podea. Săriți și aduceți genunchiul stâng în sus și așezați piciorul stâng înapoi pe podea.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Faceți acest lucru alternativ și la viteză mare. Ar trebui să pară că faci jogging la fața locului, cu excepția faptului că genunchii sunt mai înalți.

sprinturi bune pentru arderea grăsimilor

Puteți menține brațele întinse în fața dvs. Durată: 2 minute 3. Arde o cantitate imensă de calorii și lucrează la următorii mușchi.

sprinturi bune pentru arderea grăsimilor

Ţintă: Vițeii, cvadrișorii, hamstrings, aductorii, flexorii șoldului, glute și miez. Iată cum puteți face salturi împărțite sau sărituri lunge. Pași Stai drept cu picioarele depărtate la lățimea umerilor.

Puneți piciorul stâng în față, mențineți coloana vertebrală dreaptă, flectați genunchii și coborâți. Femurul piciorului drept ar trebui să fie perpendicular pe podea. Săriți și, înainte de aterizare, puneți piciorul drept în față, cu femurul stâng perpendicular pe podea.

15 exerciții HIIT pentru pierderea în greutate și construirea musculaturii

Săriți și, înainte de aterizare, puneți piciorul stâng în față. Faceți acest lucru la o intensitate mai mare. Faceți fiecare exercițiu timp de 45 de secunde și faceți o pauză de de secunde între fiecare exercițiu.

Scapa De Gaurile Din Fese - Exercitii Pentru Modelarea Feselor Acasa

Creste de sărituri în sus și în afară Shutterstock Jacks-urile sunt distractive și neobositoare. Și o mică modificare le poate face exerciții HIIT sau anaerobe. Ţintă: Vițeii, quads, hamstrings, adductori, flexori ai șoldului, glute, umeri, laturi și miez.

  • Cel mai sigur mod de a pierde în greutate rapid
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen?

Iată cum puteți face cricuri de sărituri separate. Pași Stai drept, cu picioarele la distanța șoldului și umerii relaxați. Uită-te drept înainte. Săriți și mișcați ambele picioare lateral. În același timp, mișcați-vă mâinile din părți spre cap.

Durata scurta 20min — 30min Intesitate ridicata antrenament interval Arde tone de calorii si iti creste rata metabolica pana la de ore dupa antrenament Miscari explozive sprinturi, etc Desi eu personal prefer antrenamentul cardio de intensitate ridicata este mult mai eficient si dureaza mai putiniti recomand sa incerci ambele tipuri, si sa vezi care ti se potriveste mai bine. Daca esti incepator si nu esti intr-o forma fizica buna, e mai bine sa incepi cu o intensitate scazuta, pana cand te simti in stare sa cresti intensitatea. Exercitiile cardio care ard cele mai multe calorii Mai jos este o lista cu exercitiile cardio care ard cele mai multe calorii: 1.

Săriți din nou și aduceți mâinile și picioarele înapoi la poziția de pornire. Săriți și mișcați ambele picioare lateral și deplasați simultan mâinile din părți în față. Săriți din nou și aduceți mâinile și picioarele înapoi la poziția de plecare.

sprinturi bune pentru arderea grăsimilor

Durată: 45 sec [Citește: Cum ajută săritorii să scadă în greutate] Odihnă - sec 5. Alpiniști de munte Shutterstock Vrei să-ți modelezi nucleul? Faceți alpiniști. Iată care sunt mușchii primari și secundari sprinturi bune pentru arderea grăsimilor care lucrează acest exercițiu.

Ţintă: Abs inferioare, abdominale superioare, oblici, umeri, triceps, laturi, hamstrings, glutes, quads și gambe.

Căi de a pierde grăsime corporală

Iată cum să faci alpiniști. Pași Intră în poziția de scândură. Așezați-vă mâinile puțin mai late decât lățimea umerilor și păstrați nucleul angajat. Trageți genunchiul drept, spre piept, fără a ridica șoldurile. Aduceți piciorul drept înapoi în poziția sa și trageți genunchiul stâng spre piept. Aduceți piciorul stâng înapoi în poziția sa. Faceți acest lucru la o viteză mai mare fără a vă ridica șoldurile. Durată: 45 sec 6. Salt de frânghie Shutterstock Săritul cu frânghia este un antrenament excelent pentru tot corpul.

Iată care sunt mușchii la care lucrează acest exercițiu.

  • Burta grăsime arde înfășurată
  • Care Este Cel Mai Eficient Exercitiu Pentru Arderea Grasimii?
  • Care Este Exercitiul Nr.

Ţintă: Jambiere, fesiere, paturi, vițe, adductor, abductor, flexori și extensori ai încheieturii mâinii, biceps și miez. Iată cum puteți sări coarda. Pași Stai drept cu picioarele mai mici decât lățimea șoldului. Țineți capetele frânghiei și țineți coatele aproape de trunchi.

Începeți cu salturi de frânghie normale. Schimbați aceste salturi normale în salturi cu un singur picior. Alternează între picioarele tale dreapta și stânga. Schimbați, săriți înainte și înapoi câteva secunde. Din nou, schimbați, săriți la stânga și la dreapta timp de câteva sprinturi bune pentru arderea grăsimilor.

Cele mai bune exercitii cardio ca sa arzi grasimea

Flotări Shutterstock Flexiunile sunt unul dintre cele mai bune exerciții de bază. Sunt duri dacă ești începător, dar trebuie să încerci să faci cât mai multe cu precizie. Ţintă: Abdomenul superior, abdomenul inferior, hamstrings, glute, quads, gambe, adductor, abductor, flexori și extensori ai încheieturii mâinii, umeri, biceps și triceps. Iată cum puteți face flotări.

Pași Să presupunem Cat Pose cu mâinile puțin mai late decât lățimea umerilor, umerii într-o poziție neutră, palmele plate pe cum să pierdeți în greutate, degetele îndreptate în față, capul în linie cu corpul, picioarele la lățimea umerilor și genunchii pe podea.

Inspiră, flectează coatele și coboară până când pieptul atinge podeaua. Expirați și urcați în poziția inițială. Luați genunchii de pe sol și susțineți partea inferioară a corpului pe degetele de la picioare. Qsymia pierdere în greutate efecte secundare, flectează coatele și coboară. Expirați și reveniți în poziția inițială. Faceți-o puțin provocatoare, punând picioarele apropiate. Durată: 45 sec 8.

Plimbările cu mersul cu Kettlebell trec sub Youtube Acesta este un exercițiu excelent care funcționează pe partea inferioară a corpului. Ţintă: Jambiere, fesiere, paturi, vițe, adductor, miez, flexori și extensori pentru încheietura mâinii, umeri, biceps și triceps. Iată cum puteți face plimbări cu un kettlebell.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Mențineți coloana vertebrală neutră, arătați drept și țineți un kettlebell în mâna dreaptă. Puneți piciorul stâng în față, flectați ambele genunchi și coborâți. Pe măsură ce coborâți, treceți kettlebell-ul sub coapsa stângă și transferați-l în mâna stângă. Ridicați corpul în sus și aduceți piciorul drept în linie cu stânga.

Fă un pas înainte cu piciorul drept, flexează ambele genunchi și coboară. Treceți kettlebell-ul sub coapsa dreaptă și transferați kettlebell-ul în mâna dreaptă. Pe măsură ce aruncați și treceți de kettlebell, mergeți înainte - motivul pentru care acest exercițiu este cunoscut sub numele de plonjare cu kettlebell trece sub.

Durată: 45 sec [Citește: Cele mai bune exerciții Kettlebell] Odihnă - sec 9. Lunges explozive Shutterstock Lunges explozive pot fi, de asemenea, numite lunges saltare. Iată care sunt mușchii la care lucrează. Ţintă: Jambiere, fesiere, paturi, vițe, adductor și miez.

Iată cum să faci atacuri explozive. Păstrați coloana vertebrală neutră, arătați drept și păstrați umerii relaxați.