Antrenament pentru pierderea în greutate după naștere cu mingea BOSU Sport

Bosu pierdere în greutate mingea

De Emily Abbate Actualizat 27 iunie Pin pensiune completă Stare de nervozitate E-mail Trimite mesaj text Imprimare Mingea bosu poate arăta puțin ciudat, dar acest hibrid cu jumătate de platformă, cu jumătate de exercițiu, este un instrument excelent pentru a-ți schimba rutina tipică.

bosu pierdere în greutate mingea pierdere în greutate pierdere orală

Cea mai bună parte: nu trebuie să fii profesionist pentru a-l folosi. Pentru a vă începe, Hannah Davis, C. Nu numai că vă oferă o explozie bosu pierdere în greutate mingea tot corpul, dar veți fi pe ușă în mai puțin de 15 minute. Înrudit: antrenamentul avansat HIIT de la Balu Bosu, care te va face să te simți ca un sportiv Cum functioneaza: Prindeți puțin spațiu și efectuați aceste exerciții, pentru intervalul recomandat.

bosu pierdere în greutate mingea creșterea în greutate cauzează pierderea somnului

Faceți 2 până la 3 runde din aceste exerciții cu mingea cu bosu. Bosu Ball Burpee A. Stai cu picioarele la distanță de șold, ținând mingea bosu laterală la piept.

Preț Bosu seamănă cu o minge de stabilitate care a fost tăiată la jumătate. Dispozitivul, care are o latură de cupolă și o parte plană, combină avantajele unei mingi de stabilitate și a unui antrenament de bord. Bosu este un tip eficient de echipamente de antrenament pentru echilibru și condiționare sportivă. Cu toate acestea, are câteva dezavantaje semnificative. Un bărbat face push-uri pe o minge bosu.

Balama înainte în șolduri; aduți bosu mingea la podea. Sari înapoi în poziția scândurii cu umerii peste încheieturi și execută o împingere în sus.

bosu pierdere în greutate mingea jason statham pierdere în greutate

Sariți ambele picioare înapoi, stați în picioare și apăsați bosu în sus pentru 1 pierdere în greutate artrită de șold. Faceți 10 repetări.

Cu partea rotundă a mingii bosu orientate în sus, așezați piciorul drept pe centrul mingii bosu, păstrând piciorul stâng pe pământ la stânga mingii. Sariți și înlocuiți piciorul drept cu piciorul stâng, aterizând cu piciorul drept la dreapta mingii bosu pentru 1 rep.

Kipsta - Alege corect mingea de volei

Repetați repede, sărind unul pe altul pentru 20 de repetări. Plăci cu bile Bosu în sus A. Începeți în scândura antebrațului pe bila bosu, rotund în sus.

Ţintă - Glutei, quads, hamstrings și partea inferioară a spatelui. Păstrați-vă picioarele la lățimea umerilor, cu nucleul cuplat, cu genunchii ușor îndoiți și cu pieptul afară. Suprafața emisferică a bilei BOSU ar trebui să fie sus.

O mână la un moment dat, împingeți-vă într-o poziție înaltă a scândurii. Întoarceți-vă înapoi la scândura antebrațului pentru 1 rep.

Antrenament de slăbire după naștere cu mingea BOSU Este posibil să fi văzut mingea BOSU, dar până acum nu știai cum o poți folosi pentru a-ți atinge obiectivul prețuit - de a elimina kilogramele în plus câștigate în timpul sarcinii. Prin urmare, astăzi vă voi prezenta câteva exerciții extraordinare pentru a ajuta tinerele mame să-și recapete încrederea în sine. Ce este o minge BOSU?

Faceți 15 repetări, alternând de fiecare dată mâna de plumb. Bosu Ball Lunge Lunge A. Stai cu picioarele împreună, aproximativ un picior în fața mingii bosu, rotund în sus. Lunge înapoi cu aterizarea piciorului drept în centrul orașului Bosu.

bosu pierdere în greutate mingea sfaturi pentru a pierde greutatea pe bum

Coborâți în lunge, aducând genunchiul drept de pământ. Ridicați înapoi pentru 1 rep.

bosu pierdere în greutate mingea pierdere în greutate ezinearticles

Faceți 10 repetări pe picior. Notă: Pentru a face acest exercițiu mai dificil, țineți o ganteră în fiecare mână. Înrudit: Cum să faceți corect prânzurile Robinete pentru scânduri cu bile Bosu A. Începeți pe o scândură înaltă, cu ambele picioare echilibrate pe centrul mingii bosu, lateral în sus.

BOSU Balast Balast pentru formare funcțională

Angajându-vă miezul, ridicați piciorul drept în sus și atingeți-l în partea laterală a bilei bosu. Înapoi la început pentru 1 rep.

  1. Rata pierderii de grăsimi corporale
  2. Ceaiuri de plante care ajuta la slabit
  3. Cum să faci corpul nostru subțire în mod natural
  4. Pagina principala Pierderea în greutate: Acest antrenament cu minge bosu cu 3 mișcări este SUPER intens Dacă ați ignorat antrenamentul cu bilele de bosu, care sunt tăiate în jumătate și atașate la o bază plată, atenție, faceți o greșeală.
  5. Îndepărtați grăsimea de la omul piept
  6. Alimente Pentru ce sunt cursurile de fitball??

Faceți 20 de repetări, alternând laturile. Podul cu un singur picior cu balul Bosu A. Începeți pe spate cu piciorul drept pe bila bosu, rotund în sus. Piciorul stâng ar trebui să fie întins drept în sus. Împingeți-vă pe călcâiul drept pentru a ridica gluturile în aer.

6 exerciții cu balul Bosu care aparțin în rutina dvs. săptămânală

Coborâți spatele pentru a începe 1 rep. Faceți 10 repetări pe partea dreaptă; repetați pe partea opposte. Notă: Pentru a facilita acest lucru, țineți ambele călcâie pe bila bosu. Înrudit: Variații ale exercițiului podului de glute la rezultatele specifice ale țintei De Emily Abbate emilyabbate.

bosu pierdere în greutate mingea pierderea în greutate tmj